تاثیر رسانه ها بر مخاطب
يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ
رسانه های نوشتاری (مانند کتاب و روزنامه ها) بر مخاطب دیرتر اثر می گذارند
اما از نظر افزایش تمرکز ودقت ودرک وفهم مطالب وپیامها رسانه های نوشتاری موفق ترند
انتقال پیام از طریق بازی های رایانه ای وشبکه های اجتماعی واینترنت سریعتر صورت گرفته و سریعتری است اما اثر گذاری شان به لحاظ میزان ماندگاری، افزایش تمرکز و درک و فهم پیام ها کمتر از رسانه های نوشتاری است.
۹۹/۰۹/۲۳