پرسشگری
سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ
برای فهم درست مهندسی پیام( متون رسانه ای: صدا، فیلم] تصویر، نوشتار، بازی و.....)
همیشه سوالاتی را جاوی متون بگذارید و بپرسید که
1-چه کسانی این متن را ( پیام) تولید کردند؟
2-چرا این متن تولید شده است؟
3-از چه فنونی ( منون اقناع) برایجلب توجه و اقناع استفاده شده است؟
4-چه رفتار، نگرش، ارزش ، دیدگاه و... ارایه و تبلیغ می شود تا پذیرفته شود یا حذف گردد و یا تغییر کند
5-نگاه افراد به این پیام چیست؟
6- چه سودی یا زیانی از این پیام نصیب من می شود
۹۹/۰۹/۱۱